11-07-2020, 02:49 AM
I also have another weird problem with this and two of your other plugins SuccesStory and HowLongToBeat with the 1.1 update. Now when I open Playnite in Fullsceen it shuts down with an Error. The log says that:
07-11 03:33:34.596|ERROR|PlayniteApplication:Unhandled exception occured.System.Windows.Markup.XamlParseException: Die Angabe eines Werts für "System.Windows.StaticResourceExtension" führte zu einer Ausnahme. ---> System.Exception: Die Ressource mit dem Namen "BaseStyle" kann nicht gefunden werden. Bei Ressourcennamen wird die Groß- und Kleinschreibung berücksichtigt.
bei System.Windows.StaticResourceExtension.ProvideValueInternal(IServiceProvider serviceProvider, Boolean allowDeferredReference)
bei System.Windows.StaticResourceExtension.ProvideValue(IServiceProvider serviceProvider)
bei MS.Internal.Xaml.Runtime.ClrObjectRuntime.CallProvideValue(MarkupExtension me, IServiceProvider serviceProvider)
--- Ende der internen Ausnahmestapelüberwachung ---
bei System.Windows.Markup.WpfXamlLoader.Load(XamlReader xamlReader, IXamlObjectWriterFactory writerFactory, Boolean skipJournaledProperties, Object rootObject, XamlObjectWriterSettings settings, Uri baseUri)
bei System.Windows.Markup.WpfXamlLoader.LoadBaml(XamlReader xamlReader, Boolean skipJournaledProperties, Object rootObject, XamlAccessLevel accessLevel, Uri baseUri)
bei System.Windows.Markup.XamlReader.LoadBaml(Stream stream, ParserContext parserContext, Object parent, Boolean closeStream)
bei System.Windows.Application.LoadComponent(Object component, Uri resourceLocator)
bei HowLongToBeat.Views.Interfaces.HltbButton.InitializeComponent() in E:\Github\Lacro59\playnite-howlongtobeat-plugin\Views\Interfaces\HltbButton.xaml:Zeile 1.
bei HowLongToBeat.Services.HowLongToBeatUI.AddBtActionBar() in E:\Github\Lacro59\playnite-howlongtobeat-plugin\Services\HowLongToBeatUI.cs:Zeile 251.
bei HowLongToBeat.Services.HowLongToBeatUI.<AddElements>b__31_0() in E:\Github\Lacro59\playnite-howlongtobeat-plugin\Services\HowLongToBeatUI.cs:Zeile 92.
bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
bei System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeImpl()
bei System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeInSecurityContext(Object state)
bei MS.Internal.CulturePreservingExecutionContext.CallbackWrapper(Object obj)
bei System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
bei System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
bei System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
bei MS.Internal.CulturePreservingExecutionContext.Run(CulturePreservingExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
bei System.Windows.Threading.DispatcherOperation.Invoke()
bei System.Windows.Threading.Dispatcher.ProcessQueue()
bei System.Windows.Threading.Dispatcher.WndProcHook(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
bei MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
bei MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(Object o)
bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
bei System.Windows.Threading.Dispatcher.LegacyInvokeImpl(DispatcherPriority priority, TimeSpan timeout, Delegate method, Object args, Int32 numArgs)
bei MS.Win32.HwndSubclass.SubclassWndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam)
bei MS.Win32.UnsafeNativeMethods.DispatchMessage(MSG& msg)
bei System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrameImpl(DispatcherFrame frame)
bei System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrame(DispatcherFrame frame)
bei System.Windows.Application.RunDispatcher(Object ignore)
bei System.Windows.Application.RunInternal(Window window)
bei System.Windows.Application.Run(Window window)
bei Playnite.FullscreenApp.ProgramEntry.Main(String[] args) in E:\Devel\Playnite\source\Playnite.FullscreenApp\ProgramEntry.cs:Zeile 60.
I´m sorry that my logs are in german I hope you can figure out what the cause of the problem is.
07-11 03:33:34.596|ERROR|PlayniteApplication:Unhandled exception occured.System.Windows.Markup.XamlParseException: Die Angabe eines Werts für "System.Windows.StaticResourceExtension" führte zu einer Ausnahme. ---> System.Exception: Die Ressource mit dem Namen "BaseStyle" kann nicht gefunden werden. Bei Ressourcennamen wird die Groß- und Kleinschreibung berücksichtigt.
bei System.Windows.StaticResourceExtension.ProvideValueInternal(IServiceProvider serviceProvider, Boolean allowDeferredReference)
bei System.Windows.StaticResourceExtension.ProvideValue(IServiceProvider serviceProvider)
bei MS.Internal.Xaml.Runtime.ClrObjectRuntime.CallProvideValue(MarkupExtension me, IServiceProvider serviceProvider)
--- Ende der internen Ausnahmestapelüberwachung ---
bei System.Windows.Markup.WpfXamlLoader.Load(XamlReader xamlReader, IXamlObjectWriterFactory writerFactory, Boolean skipJournaledProperties, Object rootObject, XamlObjectWriterSettings settings, Uri baseUri)
bei System.Windows.Markup.WpfXamlLoader.LoadBaml(XamlReader xamlReader, Boolean skipJournaledProperties, Object rootObject, XamlAccessLevel accessLevel, Uri baseUri)
bei System.Windows.Markup.XamlReader.LoadBaml(Stream stream, ParserContext parserContext, Object parent, Boolean closeStream)
bei System.Windows.Application.LoadComponent(Object component, Uri resourceLocator)
bei HowLongToBeat.Views.Interfaces.HltbButton.InitializeComponent() in E:\Github\Lacro59\playnite-howlongtobeat-plugin\Views\Interfaces\HltbButton.xaml:Zeile 1.
bei HowLongToBeat.Services.HowLongToBeatUI.AddBtActionBar() in E:\Github\Lacro59\playnite-howlongtobeat-plugin\Services\HowLongToBeatUI.cs:Zeile 251.
bei HowLongToBeat.Services.HowLongToBeatUI.<AddElements>b__31_0() in E:\Github\Lacro59\playnite-howlongtobeat-plugin\Services\HowLongToBeatUI.cs:Zeile 92.
bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
bei System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeImpl()
bei System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeInSecurityContext(Object state)
bei MS.Internal.CulturePreservingExecutionContext.CallbackWrapper(Object obj)
bei System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
bei System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
bei System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
bei MS.Internal.CulturePreservingExecutionContext.Run(CulturePreservingExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
bei System.Windows.Threading.DispatcherOperation.Invoke()
bei System.Windows.Threading.Dispatcher.ProcessQueue()
bei System.Windows.Threading.Dispatcher.WndProcHook(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
bei MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
bei MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(Object o)
bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
bei System.Windows.Threading.Dispatcher.LegacyInvokeImpl(DispatcherPriority priority, TimeSpan timeout, Delegate method, Object args, Int32 numArgs)
bei MS.Win32.HwndSubclass.SubclassWndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam)
bei MS.Win32.UnsafeNativeMethods.DispatchMessage(MSG& msg)
bei System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrameImpl(DispatcherFrame frame)
bei System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrame(DispatcherFrame frame)
bei System.Windows.Application.RunDispatcher(Object ignore)
bei System.Windows.Application.RunInternal(Window window)
bei System.Windows.Application.Run(Window window)
bei Playnite.FullscreenApp.ProgramEntry.Main(String[] args) in E:\Devel\Playnite\source\Playnite.FullscreenApp\ProgramEntry.cs:Zeile 60.
I´m sorry that my logs are in german I hope you can figure out what the cause of the problem is.